Máte dotaz? Napište nám
Po–Pá: 8:30–17:00
>>>> Zkoukněte akční produkty z nejnovějšího newsletteru <<<<

DOST! Přepisování textů!

Přesně to by si měla říct většina pracovníků v kanceláři! Právě oni se totiž každý den setkávají s problémem v podobě chybějících dokumentů nebo třeba s různými chybami v textu, které již nemohou opravit. Třeba ve smlouvách. Zkrátka – dokumenty mohou být důvodem mnoha smutných okamžiků v životě kancelářských pracovníků všude na světě. Pojďme nahlédnout do života zaměstnanců v kanceláři. Věděli jste třeba, že....?
 
1) Kancelářský pracovník tráví polovinu pracovní doby vytvářením a přípravou dokumentů

A jde skutečně o spoustu dokumentů! Ať už v tištěné či naskenované podobě nebo třeba v PDF. Každý takový dokument musí být řádně zařazené, snadno prohledávatelné a připravené k opakovanému používání.

2) Více než 54 % lidí ve velkých organizacích nemá k dispozici editory PDF

Což znamená, že pokaždé, když je potřeba upravovat nebo převádět dokumenty PDF, musejí tito lidé trávit čas hledáním řešení online nebo používat nějaká alternativní řešení. A právě online řešení nemusí vždy přinést takové výsledky, jaké si tito nároční uživatelé představují. 

3) 46 % kancelářských pracovníků naráží při úpravách dokumentů PDF na problémy

Toto číslo může být mnohem nižší, pokud máte k dispozici kvalitní OCR program.

4) Neuvěřitelných 77 % kancelářských pracovníků přepisuje text z tištěných dokumentů několikrát za měsíc, případně i častěji..

Není se tedy čemu divit, že právě přepisování textů je považované za kontraproduktivní úkol, který je zároveň zabijákem motivace.

5) Až 4 z 10 kancelářských pracovníků potřebují porovnávat texty dvou verzí stejného dokumentu
Ať už jde o změny ve smlouvách, certifikátech, zprávách apod. Dokumenty je obvykle potřeba porovnávat s originálem a najít případné rozdíly. Kontrola po jednotlivých řádcích je ovšem velmi únavná, časově náročná a dochází při ní k chybám.

6) Čas určený na řešení problémů s dokumenty vychází organizace nejméně na 100 000 Kč ročně!

Předeším tato informace zcela jistě překvapí nejednoho manažera. Pokusy o krátkodobé snížení nákladů, byť ověřené a funkční, jsou z dlouhodobého hlediska v zásadě málo použitelné.

S tím vším Vám pomůže ABBYY FineReader 14! Právě tento program dokáže podstatným způsobem usnadnit každodenní práci s dokumenty.
  • Editor PDF: upravujte texty a obrázky, spojujte nebo rozdělujte stránky, přidávejte komentáře a vytvářejte PDF z libovolných souborů – a mnoho dalšího.
  • Upravujte bez problémů skeny dokumentů a obrázky nebo je převádějte do formátů aplikací Word, Excel, PowerPoint, PDF s možností vyhledávání i dalších formátů.
  • Porovnávejte dokumenty: program zvýrazní důležité rozdíly v textu mezi dvěma verzemi téhož dokumentu, i když jde o porovnávání různých formátů (např. PDF a naskenované kopie).

Chci program pro práci s PDF

Naposledy přidané

Nahoru