Jak využít One Drive od Office?
Chcete, aby měli Vaši zaměstnanci, obchodní partneři či kolegové neustálý přístup k aktuálním firemním souborům? Sdílejte s nimi tato data pomocí služby One Drive, která je součástí Office 365 pro podnikatele!
A jak na to? Máme pro Vás návod – čtěte dál!
- Zvolte funkci One Drive.
- Označte soubor, nebo složku, kterou chcete sdílet s ostatními.
- Po kliknutí se na obrazovce objeví nabídka sdílení. V této nabídce stačí jen vyplnit uživatele, se kterým chcete soubor sdílet. Můžete také nastavit oprávnění – zda povolíte editaci, nebo jen shlédnutí souboru.
- Po kliknutí na tlačítko Sdílet se odešle email s pozvánkou, ke které můžete připojit i osobní zprávu.
- Odkaz na dokument můžete zaslat i formou URL adresy, kterou Vám systém také vygeneruje.
- Dokumenty můžete jednoduše přejmenovat, smazat, kopírovat nebo třeba stáhnout do svého zařízení – kliknutím pravým tlačítkem myši.
- Synchronizace probíhá automaticky. V případě, že pracujete offline, proběhne synchronizace při prvním připojení k internetu. Synchronizaci je možné provézt i přes ikonku Sychrnonizace.
Naposledy přidané
-
2 minuty čtení
Stali jsme se Vítězem a získali jsme Cenu kvality od Heureky!
V soutěži ShopRoku 2023 jsme se letos umístili na krásném 1. místě v kategorii software.
-
4 minuty čtení
VPN: co to je a jak funguje VPN připojení?
VPN připojení vás může v mžiku virtuálně přenést z jednoho konce planety na druhý, umožnit vám sledovat obsah nedostupný ve vaší zemi nebo vám…