Máte dotaz? Napište nám
Po–Pá: 8:30–17:00
>>>> Zkoukněte akční produkty z nejnovějšího newsletteru <<<<

Casid - Správa objednávek

Kód produktu: 13005
Jazyk: 
Program pro správu objednávek malých prodejců
více o produktu
  • Lokalizace: CZ
  • Typ: Elektronická licence
Elektronicky / Dodáváme do 1 - 2 pracovních dnů (Co to znamená?)
996 Kč 824 Kč bez DPH
Casid je softwarový produkt určený maloobchodním internetovým prodejcům usnadňující rutinní činnosti spojené se správou objednávek.
 
Funkce produktu Casid
Správa objednávek
Program Casid Vám umožní mít neustálý a přehled o objednávkách vašich zákazníků. Objednávky je možné standardně přidávat, editovat, mazat a automaticky je získávat z prodejního portálu Aukro.cz.

Nedílnou součástí seznamu funkcí pro práci s objednávkami je tisk faktur, přehledů objednávek a nejrůznějších poštovních dokladů. Vaši zákazníci rovněž ocení možnost být automaticky informováni emailem při odeslání zboží. 

Napojení na Aukro.cz
Objednávkový systém Casid Vám umožní datové napojení na prodejní portál Aukro.cz. Jedním kliknutím Vám umožňuje načíst nově prodané předměty, vyplněné formuláře voleb přepravy a seznam přijatých plateb. Z těchto informací jsou v programu automaticky vytvořeny objednávky, dle zvolené formy dopravy a platby jsou jim přiděleny stavy a je s nimi možné dále pracovat.

Tisk faktur
Vystavování faktur k zakoupenému zboží je s programem Casid velice snadné. Faktury již není nutné ručně vyplňovat v programech třetích stran, v programu Casid si je pohodlně vytvoříte a vytisknete jedním kliknutím na základě již vytvořené objednávky. Vzhled faktur je samozřejmě možné si libovolně přizpůsobit přesně dle vašich potřeb. 

Tisk poštovních dokladů
S programem Casid odpadá zdlouhavé a pro mnohé prodejce každodenní vypisování poštovních poukázek, podacích lístků a dalších náležitostí nutných k zaslání zboží. Všechny potřebné formuláře je možné automaticky tisknout!  Pro úsporu tisku je možné tisknout pouze potřebný text na již předtištěné složenky, podací lístky a další dokumenty, které obdržíte na poště. 

Evidence zboží
Program Casid umožňuje vézt přehlednou evidenci stavu zásob, jejich nákupů a prodejů a rovněž vytváří přehledné statistiky. Zboží evidované v programu je možné řadit do kategorií, každá kategorie pak může mít své definované parametry, které je možné pro zboží vyplnit. 

Díky těmto parametrům u každého produktu dovoluje Casid automaticky generovat popisy nabídek pro Aukro.cz. Odpadá tedy potřeba zdlouhavého ručního vytváření popisů při každém vystavování zboží. Dále jistě také oceníte funkci pro zobrazení počtů aktuálně vystavených předmětů na Aukro.cz u každého evidovaného zboží.

Bankovní platby
Program Casid umožňuje evidovat bankovní platby přijaté na definovaný bankovní účet. Přijaté platby je následně možné spárovat s již existujícími objednávkami. Díky tomu můžete vždy vidět, zda již je daná objednávka zaplacená a zda je možno ji expedovat. 

V současné chvíli je v programu Casid implementován automatický import přijatých plateb z internetového bankovnictví FIO banky. Import plateb z jiných bank bude umožněn individuálně na přání. 
 
Adresář zákazníků
V programu Casid je možné uchovávat přehlednou databázi všech vašich zákazníků. Zákazníky je samozřejmě možné do adresáře přidávat, mazat a editovat jejich údaje. Adresář je taktéž automaticky naplňován při stahování dat z Aukro.cz. Uložené informace o zákaznících je poté možné využít k tisku nebo vytváření objednávek pro daného zákazníka. 

Správa reklamací
Program dovoluje přehledně evidovat seznam servisních zakázek vašich zákazníků, ale také reklamace u vašich dodavatelů. Servisní zakázky je možné vytvářet, měnit či mazat. Údaje jako reklamované zboží, adresy zákazníků, atd. lze vkládat ručně nebo jednoduše přenést již existující objednávky. 

Upozorňování emailem
Zákazník může být programem automaticky informován emailem o změně jeho objednávky, odeslání zboží či jiné akci. Program Casid umožňuje generovat přehledné graficky strukturované emailové zprávy. V programu je již v základu definováno několik formátů emailových zpráv, samozřejmě je možné je editovat nebo přidávat vlastní. 

Vícenásobný přístup
Veškerá data programu Casid jsou ukládána do databáze MySQL. Díky tomu je možné stejná data pohodlně spravovat z více instalací aplikace Casid. Toto lze využít například, pokud máte program Casid primárně nainstalovaný na svém stolním počítači, kde zpravidla objednávky vyřizujete, ale objednávky si přejete spravovat i z přenosného počítače například na cestách. 
Instalace databáze je již integrovaná v programu Casid, pro použití aplikace na jednom počítači není třeba instalovat žádný další software. Pokud si přejete přístup k datům z více počítačů, poznamenejte to prosím v kontaktním formuláři nebo objednávce.
Kde najdu produkt

Jste firma a máte zájem o větší počet licencí?
Jste škola nebo státní instituce?

Připravíme nabídku přesně podle vašich potřeb

napište na multilicence@sw.cz
nebo volejte 481 001 003
ESET HOME Security Premium 120x600 vlevo
ESET HOME Security Premium - vertical banner vpravo
Nahoru