Produkt Počet kusů Cena s DPH

HarSys 6 - GOLD+NET pokladní systém pro restaurace

Program HarSys 6

(síťová verze Gold licence pro pokladnu a kancelář (2 PC) ) obsahuje jak pokladní, tak manažerskou část. Jednotlivé části systému jsou dostupné obsluze na základě uživatelského oprávnění. Přihlášený číšník tak nemá přístup např. ke statistikám prodeje, ale jen do pokladní části aplikace. Systém ale umožňuje rychlé operativní přepínání mezi více uživateli na jednom počítači.

 

 

 

Součásti programu

Hlavní část
Hlavní okno manažerské části programu je standardní, s uživatelským menu, správcem otevřených oken a nástrojovými lištami. Program je široce konfigurovatelný podle potřeb uživatele.
Program obsahuje množství tiskových sestav s možností exportu do běžných formátů (.pdf, .rtf apod.). Data klze jednoduše exportovat do Excelu pro další případné zpracování.

Sklady
Program HarSys vede skladové hospodářství hlavního skladu firmy, skladu kuchyně a skladu odbytového střediska (baru či výčepu). Harsys umožňuje více pokladen a více kuchyní. Pokud tedy například provozujete restauraci s vinárnou, nebo hotel s více restauracemi, lze vše evidovat v rámci jednoho systému. Při nákupu jsou pořizovací (kalkulační) ceny zboží volitelně průměrovány. Ze skladů jsou průběžně odepisovány suroviny podle receptur a podle pokladního prodeje (ihned po namarkování objednávky).

Adresář
Adresář slouží k ukládání dodavatelů, ale i zákazníků. Zákazník může mít nastavenou procentuelní slevu, která se uplatňuje při placení. Součástí adresáře je okamžitý přehled o přijatých (nákupech zboží) plněních i o uskutečněných prodejích (zaplacených účtech). Snadno lze kdykoli vyhodnotit zákazníky z hlediska celkové útraty za sledované období napr. pro účely nějaké prémie či bonusu.

Skupiny
Sortiment podniku je rozčleněn do skupin a případně i podskupin. Stromová struktura umožňuje lepší orientaci v položkách sortimentu, protože je podle ní možno nejen filtrovat zobrazené položky, ale i vyhodnocovat prodejnost po skupinách. Při používání dotykové obrazovky se podle skupin zboží zobrazují jednotlivé obrazovky s tlačítky.

Sortiment
Harsys v jednom formuláři (okně) nabízí kompletní správu sortimentu podniku, včetně receptur, přehledu o vzájemných závislostech položek, přehledů o prodejích položek a pohybech spotřebovávaných surovin. Zde se nastavují také prodejní ceny a mnoho dalších parametrů položek. Data lze samozřejmě podle potřeby filtrovat a třídit. Sortiment je místem, kde se připravuje ceník pro pokladnu, kde se pracuje s cenami a s recepturou. 

Touchscreen
Pokud budete investovat do dotykové obrazovky, můžete sice využít automatického návrhu rozložení tlačítek, ale jistě si budete chtít sami navrhnout např. umístění nejčastěji prodávaných položek, barvu, text a chování tlačítek apod. Jednotlivým skupinám sortimentu nebo přímo položkám lze nastavit např. automatickou související nabídku - např.přílohy k pokrmům. Návrh se provádí jednoduchým přetahováním tlačítek a textů pomocí myši. 

Poznámka: Pokud si objednáte službu "Příprava ceníku", navrhneme Vám i rozložení dotykové obrazovky.

Vnitřní účty

V každé restauraci existuje konzumace, nebo spíše výdej ze skladu odbytového střediska, která se sice uskuteční, ale není okamžitě nebo vůbec zaplacena. Jde např. o nápoje a pokrmy pro potřebu personálu, majitele a podobně. Aby skladová evidence fungovala správně, je nutné aby vše prošlo pokladnou, a tím došlo k odposu použitých surovin ze skladu. Harsys má systém vnitřních účtů, na které je možno takovouto konzumaci převádět (při každém takovémto převodu pokladna vytiskne potvrzení, které může konzument podepsat) a dále nejen sledovat, ale i souhrnně vyúčtovávat. Například je možné každému zaměstnanci zavést jeho vlastní vnitřní účet, a veškerou konzumaci mu jednou měsíčně vyúčtovat či strhnout z výplaty. Vyúčtování je možné nejen v prodejních, ale i v nákupních cenách, ev. je možné použít procentuelní koeficient k prodejním či nákupním cenám. Pomocí vnitřních účtů můžete řešit veškerou "repre" konzumaci (kafíčka úředníkům, obchodním zástupcům a jiným otravům), stejně jako případné ztráty a chyby výroby (jídno vrácené zákazníkem, zkažené zboží), nebo podnikové stravování (jednou za měsíc vytisknete vyúčtování - sumář převedené konzumace firmy jako přílohu k faktuře). 

Poznámka: Hodnota převodů na vnitřní účty se při uzávěrce pokladny odečítá od celkové výše tržby k odevzdání.

Příjemky
Pomocí příjemek/převodek probíhají veškeré skladové operace, jako jsou nákupy od dodavatelů, výdeje z hlavního skladu na střediska nebo kuchyně a zpět, nebo převody mezi jednotlivými středisky.

Opravné inventury
Během provozu každé restaurace vznikají rozdíly mezi skutečným stavem a předpokládaný (evidenčním) stavem. Rozdíly vznikají zejména v kuchyni, kde nelze přesně dodržet recepturu a kde může běžně docházet k záměnám surovin. Nejefektivnejsi cestou, jak stavy "srovnat" vytvořit tzv. opravnou inventuru, do které se zpíší skutečné stavy. Taková srovnávací inventura má určitou finanční hodnotu - buď kladnou (zjištěn přebytek), nebo zápornou (manko). Program umožňuje tisk jak jednotlivých inventur, tak jejich sumáře za zvolené období.

Jiná výroba kuchyně
V některých provozech se kromě běžné přípravy pokrmů pro restauraci vaří i strava pro rozvoz do firem, nebo pro hromadné stravování hotelových hostů, rauty a podobně. Takováto výroba neprochází pokladnou; často bývá fakturována v jiných cenách, než jsou běžně v jídelním lístku. Tento modul umožňuje zapsat ručně seznam vyrobených jídel, na základě receptur pak dojde k odpisu použitých surovin ze skladu příslušné kuchyně.

Objednávky - nákupní seznam
Harsys obsahuje nástroj pro rychlé a snadné vytvoření objednávky či nákupního seznamu. Odhad objednávaného množství probíhá podle stanovených minimálních zásob jednotlivých druhů zboží, podle předchozích prodejů s výhledem na stanovené období. V praxi je tedy snadné objednávat např. na týden dopředu podle dosažených prodejů za posledních 30 dní.

Uzávěrky
Tato agenda poskytuje přehled u vytvořených uzávěrkách pokladny (pokladen). Součástí je podrobný přehled o vytvořený účtenkách, o složení tržby, o podílu výčepu a kuchyně na celkové tržbě, finanční vyúčtování atd. Samozřejmostí je možnost tisku sumáře, který může být použit např. pro zaúčtování měsíční tržby jedním souhrnným dokladem (jako přílohy se použijí jednotlivé součtové denní bloky z pokladny).

Přehled prodeje
Kazdý majitel nebo manažer restaurace potřebuje mít přehled o denních, týdenních či měsíčních tržbách, o tom, které položky se prodávají dobře a které hůře, o tom kdy je v jeho restauraci největší "frmol". Přehled prodeje mu tyto informace podává jak v číslech, tak ve formě grafů.

Restkasa (pokladní část)
Pokladna je asi nejdůježitější modul každého restauračního systému. K čemu by byl systém se skvělou manažerskou částí, pokud by k němu nebyla zároveň dobrá pokladna? K čemu program (je jedno jestli levný nebo drahý), na kterém se číšníkům špatně pracuje, který neposkytuje okamžité informace o stavech zboží, ani neumožňuje jejich uvedení do souladu se skutečností? K čemu systém, ke kterému potřebujete ještě fůru papírové evidence (zrcadla, hárky), abyste uhlídali svoje peníze?
Restkasa systému Harsys 6 má v sobě to nejlepší z předchozí verze 5 s řadou vylepšení, která vyplynula ze zkušeností našich uživatelů.

Uživatelská podpora na 1 rok zdarma.

 

V nabídce jsou i jiné varianty, pro více informací můžete napsat na info@sw.cz

 

 

Multilicence:

Máte-li zájem o větší počet licencí, který není uveden v naší nabídce, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu multilicence@sw.cz nebo na telefonu 481 001 003 a my Vám jistě nabídneme zajímavou cenu.


Zákaznická linka

481 001 000
každý pracovní den 8:00 - 17:00
Kontaktní formulář

Akce


Výhody nákupu na SW.cz

Proč nakupovat software u sw.cz?

Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz

Možnosti platby


Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, PayU, PayPal


E-shop roku


SW.cz na Facebooku