Sticky Password - Jak opravit chybu kód 1003? (Windows)
Správná synchronizace je ovlivněná správným nastavením data, času a časového pásma. Pokud je něco v tomto směru špatně, informuje o tom "Chybová hláška 1003". Právě v tom případě je nutné přenastavit místní čas na vašem počítači nebo zařízení.
Odstranění této chyby je možné takto:
1) Obvykle jsou všechny tři parametry (datum, čas a časové pásmo) nastaveny na vaši aktuální polohu.
Vaše časové pásmo si můžete zkontrolovat zde:http://www.timeanddate.com/worldclock/
Jakmile znáte vaše časové pásmo, klikněte na datum a čas na Hlavním panelu počítače:
2) Klikněte v dialogovém okně na “Změnit nastvení data a času...”:
3) Ověřte, zda je vaše časové pásmo správně nastaveno. Pokud ne, klikněte na “Změnit časové pásmo...” Chcete-li změnit datum a čas klikněte na tlačítko “Změnit datum a čas...”.
5) Po uložení všech změn restartujte Sticky Password a synchronizujte. Pokud stále dochází k chybě, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
Naposledy přidané
-
1 minuta čtení
Provozní doba o vánocích
Vážení zákazníci,
během vánočních svátků budeme mít omezenou pracovní dobu.
-
3 minuty čtení
Garance doručení dárků do Vánoc
Vážení zákazníci,
plánujete objednat dárky v našem e-shopu a máte obavu, jestli software stihne včas dorazit?